Worknode

En betalning har blivit fel, vad ska man göra?

Uppdaterad

Om fakturan blivit betald dubbelt eller att en kreditfaktura betalts behöver man göra följande:

  • Svenskt bolag med faktura i SEK
    - Automatisk återbetalning kommer att genomföras inom 16 dagar.
    - Om ni önskar snabbare hantering, maila minfaktura@fortnox.se eller ring Fortnox support 0470-78 50 00
  • Företag utanför Sverige eller faktura i annan valuta än SEK
    -Kontakta support@gigger.se med nödvändiga uppgifter för återbetalning.

English

If the invoice has been paid twice or if a credit invoice has been paid, the following handling is required

  • Swedish company with invoice in SEK
    - Automatic refund will be implemented within 16 days.
    - If you want faster processing, email minfaktura@fortnox.se or call Fortnox support 0470-78 50 00
  • Companies outside Sweden or invoice in a currency other than SEK
    - Contact support@gigger.se with the necessary information for a refund.
warning Created with Sketch.