Gigger support
Vår support är normalt bemannad på vardagar 9-16
Ärenden som kommer utanför bemannade tider samt på röda dagar svarar vi på nästkommande vardag.
Ibland har vi mycket att göra och då kan det tyvärr ta lite längre tid men vi jobbar så hårt vi kan för att hjälpa dig så fort vi kan.
Snabbast och bäst svar får du alltid genom att skriva ditt ärende till oss på support@gigger.se
Skulle du av någon anledning behöva tala med oss, beskriv ditt ärende, om vi behöver tala med dig ringer vi upp.
👉Testa att skriva att söka eller bläddra bland alla våra svar👈
Du kan även titta på våra enkla steg för steg guider. Dom täcker allt från att skapa kund till att få ut lön
HUR GÖR JAG?
Du kan alltid maila oss på support@gigger.se och be om att bli uppringd, dock ber vi dig berätta i korthet vad det gäller.
Du kan även testa att ringa 08-414 005 51